Different types of On- Page SEO techniques 2019

Different types of On- Page SEO techniques 2019

Different types of On- Page SEO techniques 2019


Why On-Page SEO Important

یہ پہلا سوال ہے جو آپ کے ذہن میں آیا ہے۔ اون پیج SEO میں تین وجوہات کیوں اہم ہیں؟


کیونکہ یہ آپ کو ویب صفحات کو بہتر طور پر سمجھنے کے لئے سرچ انجنوں کی مدد کرتا ہے۔
اگر آپ کے حریف کو OnPage SEO کے بارے میں کم علم ہے تو یہ آپ کو ایک فائدہ بھی دیتا ہے۔
آن پیج SEO آپ کی سائٹ کو بہتر درجہ بندی کرنے اور مزید E حاصل کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
Is WordPress Good For Ranking:
اگر آپ ورڈپریس کو CMS میں تبدیل کرسکتے ہیں جو SEO کے لئے موزوں ہے تو ، میں یہاں پلگ انز کے بارے میں بات نہیں کر رہا ہوں۔

اس مضمون میں ، آپ سیکھیں گے کہ ورڈپریس ویب سائٹ کو آن پیج SEO تکنیک کی مدد سے کیسے بہتر بنایا جائے۔

What You Learn in this Article:

آپ سیکھ رہے ہیں….
اپنی سائٹ کے لئے ویب سائٹ کا صحیح ڈھانچہ بنانے کا طریقہ
آن پیج SEO تکنیک کو کیسے نافذ کریں۔
2019 آن پیج SEO میں آپ کو کس چیز پر فوکس کرنا چاہئے۔
میری آن پیج ایس او چیٹ شیٹ کو چیک کریں۔
On-Page SEO Basics
مبادیات وہ چیزیں ہیں جو آپ اپنی ویب سائٹ یا ہر ایک صفحے پر لگاتے ہیں۔

Check List 1 – Title Tags

<عنوان> صفحہ پر SEO چیک لسٹ 2019 </title>۔

یہ ٹائٹل ٹیگ ہے۔ یہ ٹائٹل ٹیگ ٹیکسٹ آپ کے براؤزر ٹیب میں دکھاتا ہے۔ اس عنوان والے ٹیگ میں آپ کا بنیادی مطلوبہ الفاظ ہونا ضروری ہے۔

Check List 2 – Headings

<h1> ، <h2> ، <h3>…

آن پیج SEO دھوکہ دہی میں ہیڈنگ ٹیگس بھی اہم ہیں ، اور سرخی انجنوں کو آپ کی دستاویزات کے اہم حصوں کو سمجھنے میں مدد دیتی ہے۔ جب آپ کی ویب سائٹ پر کرال آجائے گا ، تب وہ پورے ویب صفحہ کو نہیں کرال سکتے ہیں۔ پہلے ، وہ عنوانات اور دیگر عناصر دیکھیں اور شناخت کریں کہ اس صفحے کے بارے میں کیا ہے۔

لہذا ، آپ کو اپنی ویب سائٹ کے صفحات میں سرخی والے ٹیگ استعمال کرنے کی کوشش کرنی چاہئے ، اور ان میں آپ کا اہم مطلوبہ الفاظ ہونا ضروری ہے۔ H1 اور H2 ٹیگ کی انتہائی سفارش کی جاتی ہے۔

Check List 3 – Content Elements:

مشمول عناصر <مضبوط> ، <em> ، <undline> ، بولڈ وغیرہ ہیں۔

ایک بار پھر یہ مشمول عناصر صارف کی مدد نہیں کرتے جو آپ کی سائٹ پر موجود ہے اور آپ کا مضمون پڑھتا ہے ، لیکن یہ عناصر سرچ انجنوں کو بھی آرٹیکل میں اہم مطلوبہ الفاظ کی نشاندہی کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

لہذا ، ان آرٹیکل عناصر کو کم سے کم ایک بار اپنے آرٹیکل میں استعمال کرنے کی کوشش کریں۔

Check List 4 – Alt Attributes:

جب ہم ویب سائٹ پر شبیہہ داخل کرتے ہیں تو پھر ہمیں آلٹ انٹریبیوٹ ان پٹ باکس نظر آتا ہے ، لیکن ہم میں سے بیشتر کو اس قدر نظرانداز کردیا جاتا ہے۔ جب ہم اس فیلڈ کو خالی چھوڑ دیتے ہیں ، تب سرچ انجن اس تصویر کے بارے میں پڑھنے سے قاصر ہے۔

لہذا ، اپنے لنکس میں ایک Alt ٹیگ کو شامل کرنے کی کوشش کریں تاکہ یہ سرچ انجنوں کو کرالرس میں بہتر اور ویب پیج کے بارے میں بہتر طور پر سمجھنے میں مدد فراہم کرے۔

Check List 5 – Keyword Density:

مطلوبہ الفاظ کی کثافت کیا ہے؟ یہ آن پیج SEO 2019 میں ایک بہت ہی قابل بحث موضوع ہے۔ یہ بھی سچ ہے کہ درجہ بندی میں اس سے بہت زیادہ فرق پڑتا ہے۔ لیکن آج میرے خیال میں کلیدی الفاظ کی کثافت زیادہ مستعدی عنصر ہے۔

میرا مطلب ہے ، اگر آپ کلیدی الفاظ کے ساتھ اپنے آرٹیکل کو بہتر بناتے ہیں تو پھر آپ کی درجہ بندی روز بروز نیچے ہوسکتی ہے۔

مطلوبہ الفاظ کی کثافت کے ل ratio کوئی مناسب تناسب فارمولہ موجود نہیں ہے کیونکہ یہ تناسب طاق کے ذریعہ طاق یا ویب پیج کے ذریعہ ویب صفحے پر تبدیل ہوتا ہے۔

اگر آپ کسی اچھے مضمون کے مصنف کو اعلی کہتے ہیں یا اپنی ویب سائٹ کے لئے مضمون لکھتے ہیں تو پھر مطلوبہ الفاظ کی کثافت کو زیادہ سے زیادہ کبھی نہیں بنائیں۔

Check List 6 – Keyword Proximity:

آپ کی ویب سائٹ کے لئے کس طرح کی قربت اچھی ہے۔

اپنے مطلوبہ الفاظ کو اپنے مواد کے پہلے پیراگراف میں داخل کریں۔
حتمی پیراگراف میں اپنا کلیدی لفظ داخل کریں۔
عنوانات میں عنوانات داخل کریں۔

Check List 7 – URL Optimization:

یہ آن پیج SEO 2019 کے لئے بھی بہت درآمد کا عنصر ہے۔ آپ کا URL صاف اور مختصر ہونا چاہئے اور URL میں اپنے اہم مطلوبہ الفاظ کو شامل کرنا چاہئے۔

Check List 8 – Meta Descriptions:

یہ آن پیج ایس ای او کا بھی اہم حصہ ہے ، اور میٹا ڈسپریشن یہ ہے کہ سرچ انجنوں کے نتائج میں دکھائی دینے والی دو تین لائنیں ہیں۔

اپنی ویب سائٹ کے ہر ویب صفحے کے لئے منفرد میٹا تفصیل استعمال کرنے کی کوشش کریں۔

Check List 9 – Internal Linking:


آن پیج SEO میں داخلی جوڑنا سب سے اہم موضوع ہے۔

سب سے اہم سوالات ذہن میں پیدا ہوتے ہیں کہ ہم ایک ویب صفحے پر داخلی لنک کتنی بار کرتے ہیں۔

یہ مکمل طور پر آپ کی سائٹ کے ڈھانچے پر منحصر ہے۔ لیکن اگرچہ آپ کی ایک ویب سائٹ میں 500 الفاظ کا مضمون ہے تو کم از کم ایک داخلی لنک بنائیں۔

Check List 10 – Outbound Linking:

آؤٹ باؤنڈ لنکنگ کا مطلب ہے کہ آپ اپنے مواد میں موجود دوسری ویب سائٹ کو لنک دیتے ہیں ، لیکن اس پر دو مکتبہ فکر موجود ہیں:

یہ درجہ بندی میں مدد کرتا ہے۔
یہ ایک ضائع پریکٹس ہے۔
لیکن میرا خیال ہے ، آؤٹ باؤنڈ لنکنگ درجہ بندی کے ل for اچھا ہے۔

Check List 11 – Redirects:

یہ بہت مفید ہے جب آپ جانتے ہو کہ ری ڈائریکٹس کو کس طرح اور کب استعمال کرنا ہے۔ A .301 ری ڈائریکٹ بہت مشہور ری ڈائریکٹ ہے جو آپ کے یو آر ایل کو تبدیل کرنے یا کسی بھی ترتیب شدہ صفحہ کو ہٹانے پر مفید ہے۔ یہ ایک مستقل ری ڈائریکٹ ہے جو پرانے ان باؤنڈ لنکس سے کچھ "لنک جوس" کو بھی نئے ویب پیج پر منتقل کرتا ہے۔

Check List 12 – Site Structure:

سائٹ کے ڈھانچے کا مطلب یہ ہے کہ آپ کس طرح آپ کی URL کے ڈھانچے کو آپس میں جوڑنے اور نیویگیشن کرنے سے لے کر اپنی سائٹ کا درجہ بندی مرتب کرتے ہیں۔ عام طور پر ، یہاں 3 ، 4 ڈھانچے ہیں جو میں اپنی سائٹوں کے لئے استعمال کرتا ہوں۔ اگر آپ اپنے یو آر ایل ڈھانچے کو 2 سطح سے بھی کم گہرا نہیں رکھ سکتے ہیں ، یا اگر آپ کا داخلی رابطہ ایک گڑبڑ ہے تو آپ شاید سائٹ استعمال کررہے ہیں
ڈھانچہ جس کی میں سفارش نہیں کرتا ہوں۔

Silo Structure

سائٹس کے لئے سیلو ڈھانچہ سخت باہم مربوط اصولوں کے ساتھ ایک درجہ بندی کے درجات کی پیروی کرتا ہے۔ اگر آپ ورڈپریس پر یہ کام کر رہے ہیں تو یہ خالص ترین شکل ہے جس میں طرح طرح کے پلگ ان ڈاؤن لوڈ کرنا شامل ہیں جو آپ کو ویجیٹ سیکشن اور نیویگیشن سیکشن دونوں میں متحرک لنکس فراہم کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ سیلو ڈھانچہ ایک آن پیج ایس ای او تکنیک ہے جو ویب سائٹوں کو درجہ بندی کرنے کے ل link آپ کی ویب سائٹ کے ارد گرد لنک جوس کے بہاؤ کے لئے استعمال ہوتی ہے۔

اگر آپ لیڈ جنریشن ویب سائٹ کے بجائے ملحقہ ویب سائٹ چلا رہے ہیں ، تو یہ آپ کی ویب سائٹ کے لئے سائلو ڈھانچے کے لئے بہتر آپشن ہوسکتا ہے۔

Traditional Silo Structure:

روایتی طور پر SEO میں ، آپ "سائلو پیجز" بناتے ہیں جو خاص طور پر اس صفحے پر جوس بنانے کے لئے بنائے گئے تھے جن کو آپ درجہ بندی کرنا چاہتے ہیں۔

ہوسکتا ہے کہ اس طریقے سے کام ہو ، لیکن اگر کوئی گوگل ملازم دستی طور پر آپ کی سائٹ کا جائزہ لے تو پھر وہ آسانی سے شناخت کرتے ہیں کہ SEO کے لئے سائلو صفحات استعمال کیے جاتے ہیں۔


My Silo Structure:

میرا سائلو ڈھانچہ بالکل مختلف انداز میں ہے ، میں ان صفحات پر لنکڈ جوس پر بہت حد تک توجہ دیتا ہوں جن کو میں درجہ بندی کرنا چاہتا ہوں۔ آپ اس ڈھانچے کو جامد یا کسٹم سائٹس کے ساتھ استعمال کرسکتے ہیں لیکن ورڈپریس اور دیگر CMS سائٹوں کے ل best یہ بہترین ہے۔ آپ کی مدد کے لئے ایک گرافی گرافیکل تصویر نیچے دی گئی ہے۔


Hybrid Silo Structure:

اگر پیرنٹ پیج براہ راست آپ کے ہوم پیج سے لنک ہوجاتا ہے۔

آپ کے ویجیٹ علاقے میں ، آپ کے بچوں کے صفحات ہیں جو معاون مواد سے مربوط ہیں ، یہاں Semantically متعلقہ مواد کے بارے میں سوچیں۔

بچوں کے ان متعلقہ صفحات میں ایک متحرک ویجیٹ ایریا بھی ہے۔ ویجیٹ کے علاقے میں ، وہ اپنے بہن بھائیوں کے صفحات سے منسلک ہوتے ہیں۔ لہذا ہر صفحے جو والدین کے صفحے پر ویجیٹ سیکشن سے منسلک ہوتا ہے۔ ان میں دو متعلقہ روابط بھی ہوں گے ، ایک والدین کی طرف واپس اور دوسرا متعلقہ "اتھارٹی سائٹ" سے۔

اب پیرنٹ پیج پر ، ہمارے دو متعلقہ روابط ہیں۔ اپنے سائلو میں "رس" پر مبنی فنکشن بنانے کیلئے ان کا استعمال کریں۔ ان رس صفحات میں ویجیٹ پر مبنی فنکشن نہیں ہوتا ہے کیونکہ وہ صرف پیرنٹ پیج سے لنک کرتے ہیں۔

ان صفحات پر موجود مواد کو والدین کے صفحے پر زیادہ سختی سے تیمادار کیا جانا چاہئے۔

Category King:

جب آپ اپنی سائٹیں اپنی سائٹ کے ڈھانچے کا بادشاہ بناتے ہیں ، اور آپ کو ان یو آر ایل کے ساتھ سختی کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ زمرہ کنگ سٹرکچر اس کی حدود کے خلاف لڑنے کے بجائے ورڈپریس سائٹس کے ڈھانچے میں بہتر ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ آپ سائلوس کو اس طریقہ کار میں تشکیل دے سکتے ہیں کیونکہ یہ خود ہی زمرے کے علاوہ کسی اور چیز کے بارے میں سخت نہیں ہے۔

Rules:

پہلا اصول یہ ہے کہ آپ اپنی سائٹ پر ہر زمرے کے لئے ایک پیج بنانا یقینی بنائیں۔
ترتیب پر جائیں اور پرمالکس پر جائیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ حسب ضرورت پرمالک لنک ڈھانچہ بنائیں۔
Advanced On-Page SEO 2019
یہاں ، ہم تمام ایڈوانس آن پیج SEO پر تبادلہ خیال کرتے ہیں۔ ہم نے پہلے ہی تمام اہم عنوانات کے بارے میں بات چیت کی ہے جو انتہائی اہم اور تھوڑا مشکل ہے۔ یہ عنوانات باقاعدگی سے استعمال نہیں ہوسکتے ہیں ، لیکن آپ کو اس کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے کیونکہ یہ آپ کے تصورات کے ل useful کارآمد ہوگا۔

LSI: (Latent Semantic Indexing):

LSI معلومات بازیافت کی ایک اور شکل ہے جسے سرچ انجنوں کے ذریعہ اصطلاحات اور عنوانات کے مابین تعلقات کا تعین کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ لوگ بہترین مطابقت پذیر ہونے کے ل their اپنے مضامین کے مترادفات کو اپنے مواد میں شامل کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

Tf-IDF (Term Frequency – Inverse Document Frequency)

Tf-IDF ایک اور معلومات کی بازیافت کا طریقہ ہے جس میں ایک صفحے پر ایک اصطلاح کا ذکر کتنی بار ہوتا ہے۔

اضافی طور پر ، یہ کسی مضمون پر سرچ انجن کے اشاریہ دار صفحات میں کیا جاسکتا ہے۔ لہذا ، جبکہ Tf-IDF آپ کی سائٹ کو وسیع تر نقطہ نظر کے ساتھ دیکھ سکتا ہے ، وہ SERPs میں اپنے حریفوں کو دیکھتے ہوئے بھی یہ کام کرسکتا ہے۔

ٹاپیکل کلسٹرز بھی کسی موضوع پر اپنی سائٹ کی اتھارٹی کو بہتر طور پر قائم کرنے کے لئے Tf-IDF درجہ بندی کے عوامل کا بھاری استعمال کرتے ہیں۔

Link Sculpting:

آن پیج کے ل Link لنک اسکلپٹنگ کو عام طور پر عام طور پر نظرانداز کیا جاتا ہے اور ان کا مذاق اڑایا جاتا ہے ، جو شرم کی بات ہے کیونکہ اس کے پیچھے کا نظریہ بہت ہی درست ہے۔

اگر آپ لنک اسکلپٹنگ کو ایک اچھ thinkingی سوچ کی مشق کے طور پر استعمال کرتے ہیں تو ، آپ کو فی صفحہ مجموعی طور پر لنک والیوم میں کمی کے فوائد نظر آئیں گے تاکہ اس سے اہم صفحات کے مابین اچھی روانی کو یقینی بنایا جاسکے۔ کسی صفحے پر روابط کی تعداد کو کم کرنا بہتر لنک کا بہاؤ فراہم کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔

عام طور پر ، سیاق و سباق سب سے زیادہ قیمتی ہیں ، اور آپکے پاس وجٹس کے لنکس دوسرے نمبر پر ہیں پھر نیویگیشن اور فوٹر لنکس پر۔

Topical Clusters:

آپ کے آن پیج SEO کے لئے ٹاپیکل کلسٹرز واقعی اہم ہیں۔ یہ آپ کو متعلقہ مواد کے ایسے گروپس بنانے کی اجازت دیتے ہیں جو ایک دوسرے کو سپورٹ کرنے کے لئے آپس میں جڑے ہوئے ہیں۔

یہ کلسٹرز آپ کو متعلقہ مواد کے گروپس بنانے کی اجازت دیتے ہیں جو ایک دوسرے کو سپورٹ کرنے کے لئے تمام آپس میں منسلک ہوتے ہیں ، دوسرے معنی میں یہ صرف پیسہ کے صفحات کے ارد گرد تعمیر کردہ مواد کے معاون گروپ ہیں۔ موضوعی کلسٹر معلومات کی بازیابی اور اشاریہ سازی کے کام کے لئے معاون ہیں۔

Impression Optimisation:

اپنی ویب سائٹ کے مطابق بہترین مطلوبہ الفاظ تلاش کرنے کا یہ ایک بہترین طریقہ ہے۔ گوگل ویب ماسٹر ٹولز پر جائیں اور تاثرات دیکھیں۔ وہاں آپ کو بہترین مطلوبہ الفاظ ملیں گے جو آپ احراف یا SEMRush ٹولز میں کھوئے گیں۔


Content Length:

اس سے پہلے بھی میں پہلے ہی اس موضوع پر بہت ساری گفتگو کر چکا ہوں۔ بہت سے معاملات کے مطالعے میں بتایا گیا یہ ایک راز ہے۔
ہمارے طویل مشمولات کا درجہ بہتر ہے۔ اس موضوع کے بارے میں زیادہ سے زیادہ طویل مضمون لکھنا بہتر ہے۔ اگر آپ مواد تحریر کرنے سے پہلے صرف دو ہزار الفاظ لکھ سکتے ہیں تو مواد کا معیار تیار کرنے کی صلاحیت کو کھو نہیں سکتے ہیں ، اگرچہ مواد مفت شائع کرنے کے لئے مفت سرقہ کا معائنہ کرنے والے آلے کا استعمال کرتے ہیں ، تو آپ اسے چھوڑ کر بہتر ہوں گے۔

Levels:

یہ بھی ایک بہت اہم موضوع ہے اگر آپ کی سائٹ کی ساخت خراب ہے تو اپنی سائٹ کے ڈھانچے کی سطح دیکھیں اور سطحوں کو بہتر بنائیں۔

ایک کرالر سائٹ کی سطح کو دو طریقوں سے بیان کرتا ہے۔

لنکس
یو آر ایل
میں ایک سائٹ کی مثال دیتا ہوں کہ ان کے متعدد صفحات تھے جن کا ہوم پیج (سطح 0) سے لنک کیا جارہا تھا جس سے کرالر اس صفحے کی سطح 1 سطح کی ترجمانی کرے گا۔ ان کا یو آر ایل ، ڈائرکٹری دو یا تین تھی۔
subfolders گہری. ان صفحات کو یا تو سطح 2 یا 3 بنانا ہے۔ اگر آپ کی سائٹ کی سطح ایسی ہوتی ہے تو ، تو یہ چیز آپ کے ویب سائٹ پر کیا ضروری ہے یا کیا نہیں ہے اس کو سمجھنے کے ل the کرالر کے لئے یہ زیادہ پیچیدہ ہے۔

آپ کی سائٹ کا ڈھانچہ بہت ہموار اور سطحوں کا ڈیزائن 2 ، 3 سے زیادہ گہرا نہیں ہوتا ہے۔ اگر آپ اس قسم کی سطح بناتے ہیں تو پھر کرالر آسانی سے صفحہ کو سمجھ جائے گا۔

Formatted Content:

فارمیٹڈ مواد گوگل کی حیثیت سے بہت اہم ہے۔ بعض اوقات گوگل ایمبیڈڈ کرتا ہے جو براہ راست تلاش کے نتائج میں ہوتا ہے۔

میزیں۔
غیر منظم یا آرڈر شدہ فہرستیں
فوری نیویگیشن
یہ کچھ سب سے اہم ہیں ، اور اگر آپ اسے اپنے ویب صفحات میں استعمال کررہے ہیں تو یہ اچھا ہے۔

Embedded Media:

ایمبیڈڈ میڈیا جیسے امیجز ، ویڈیوز ، آڈیو وغیرہ اپنی سائٹ پر کسی وسیع مضمون میں شامل کرنا ایک مفید چیز ہے۔ اس میں کوئی سخت اور تیز حکمرانی نہیں ہے ، لیکن کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ جن سائٹوں نے میڈیا رینک بیٹر کو سرایت کیا ہے۔

Schema:

میں نے کبھی نہیں دیکھا اور نہ ہی اس کا کوئی ثبوت ملا ہوں کہ اسکیما براہ راست درجہ بندی کا عنصر ہے ، لیکن اس سے SERPs میں سی ٹی آر کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے۔ جس کا مطلب یہ ہے کہ سکیما آپ کو زیادہ کلک تھری ریٹ حاصل کرنے میں مدد فراہم کرے گا ، اور اعلی سی ٹی آر کی درجہ بندی میں مدد ملتی ہے۔ لہذا اپنی سائٹس میں کم سے کم کچھ بنیادی اسکیما شامل کرنے کی کوشش کرنا ایک عمدہ خیال ہے۔

نوٹ: اگر آپ اسکیمہ شامل کررہے ہیں جو آپ کی سائٹ کے بارے میں غلط معلومات پیدا کررہا ہے جو تعزیرات اور ڈی رینکنگ کا سبب بن سکتا ہے۔ لہذا اپنی اسکیما کے ساتھ آسانی سے جائیں اور اسے اپنی سائٹ کو بہتر برانڈ کرنے کے راستے کے طور پر استعمال کریں۔

Comments

Popular posts from this blog

wondershare filmora 10 license key and registration code 2022

New Update Filmora 9.5

Filmora Data Recovery 8.5.2 Registration Code

Filmora 9.2 Product Key Full Free Download

Labels

Show more